کابینت سازی در استان مازندران

چهارشنبه 23 بهمن 1398
16:39
saeidsedghi

خرید کابینت ویلایی مازندران

خانه ها در شمال کشور متراژ بالایی دارند و به اصطلاح خانه ها ویلایی هستند. خانه های ویلایی مشخصات جذابی دارند مانند سقف های شیروانی و حیاط و اتاق های بزرگ و متعدد همچنین آشپزخانه این خانه های لوکس متراز بالایی دارند و معمولاً آشپزخانه ها به شکل حرف یو انگلیسی “U” هستند. این آشپزخانه ها بهترین گزینه برای پیاده کردن ایده های جدید در طراحی است و می‌توان از کابینت لاکچری ویلایی برای این محیط استفاده کرد تا دکوری بی نقص و لوکس داشته باشید.

خرید کابینت ویلایی مازندران

خرید کابینت ویلایی مازندران

کابینت ویلایی سبک کلاسیک در شمال

کابینت کلاسیک در واقع اسم یک سبک است که شامل: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب، کابینت ممبران می‌شود. از خصوصیات بارز این سبک کابینت، وجود ستون و سرستون های نقش برجسته زیباست که زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می کند.

کابینت ویلایی سبک کلاسیک در مازندران

کابینت ویلایی سبک کلاسیک در شمال

این ستون ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. درب کابینت کلاسیک دارای حکاکی های زیبا و در مدل هابی متنوع هستند. خصوصیت بارز دیگر این دکوراسیون لوکس و شیک وجود تاج و زیرچراغ ابزار خورده است. تاج در قسمت بالایی کابینت های دیواری و زیرچراغ در قسمت پایین کابینت های دیواری این سبک قرار می گیرد. معمولا در کابینت کلاسیک جنس صفحه کابینت کورین انتخاب می شود.

کورین نام صفحه سنگ مصنوعی کابینت است که قابلیت ابزار خوردن دارد. بزرگترین خصوصیت صفحه کورین اجرای بدون درز آن است. این صفحات ضد آب هستند اما در مقابل اشیا تیز و برنده آسیب پذیر می‌باشند. با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک تصمیم شما برای خرید کابینت ویلایی در مازندران ، یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه کلاسیک بسیار بیشتر از معایب آن است.


برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به novincabinet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]